Úvod > Festivaly > PREDAJNÉ ZRUČNOSTI I – Presvedčivý predaj, akvizíc

PREDAJNÉ ZRUČNOSTI I – Presvedčivý predaj, akvizíc

Dátum:
28.3. - 29.3.2019
Čas konania:
Názov:
PREDAJNÉ ZRUČNOSTI I – Presvedčivý predaj, akvizíc
Miesto:
Hurbanovo námestie 19/45, 97201, Bojnice
Usporiadateľ
CeMS, s.r.o.
Popis akcie:
Ste predajca a máte pocit, že to nie je celkom ono? Časy predaja, keď sa predávalo všetko a všetkým za každú cenu je dávno preč. V dnešnej dobe sa kladie dôraz na klienta a na jeho potreby. Emocionálna zložka v predaji je jeho najdôležitejšou súčasťou a my si o nej povieme viac. Naučíme sa efektívne vyjednávať a hľadať cesty k uspokojivej dohode. Povieme si niečo o tom, ako môžeme hľadať nových klientov a ako ich čo najefektívnejšie presvedčiť o kvalite nášho tovaru a služieb. Poslednou témou bude vedenie obchodného tímu, nastavovanie cieľov a následné vyhodnocovanie činnosti predajného tímu.Cieľová skupina:predajcovia, obchodní zástupcovia, obchodní reprezentanti, zamestnanci, ktorí prichádzajú do kontaktu so zákazníkom.Aspekty presvedčivého predaja – postupnosť a odporúčaný priebeh predaja, presnosť, vecnosť a presvedčivosť, profesionálne vystupovanieDokonalá znalosť produktov a služieb – dôležitosť znalosti produktov a služieb, technické parametre a výhody, rozdiely oproti konkurenčným výrobkom a službámZisťovanie potrieb a komunikácia úžitkov – kladenie otázok a určovanie potrieb zákazníka, komunikácia úžitku pre zákazníka, prekonávanie námietokÚspešné uzatvorenie obchodu – identifikácia nákupných signálov, vyvolanie záujmu o produkt, techniky uzatvárania predaja, ako získať od zákazníka potvrdenie a súhlasAkvizícia nových klientov – definovanie zákazníkov a ich triedenie, príprava predajných materiálov, zameranie sa na potreby zákazníkov, prvotné oslovenie a následná komunikácia, budovanie systému získavania nových zákazníkovVyjednávanie – ako spracovať problematického zákazníka, identifikácia typu zákazníka, práca s ústupkami a zľavamiRiadenie obchodného tímu – identita a práca s členmi obchodného tímu, tvorba a komunikácia obchodnej stratégie, orientácia tímu na výsledky
Mám záujem